2014年7月24日星期四

Monchhichi陪我去影相 - 大埔梅樹坑公園

大埔梅樹坑公園,位於大埔林村河側邊,由太和火車站行約二十分鐘就到,公園全是綠樹成蔭,鳥語花香,好適合跑步及散步,公園內有幾棵黃金雨,一串串亮黃色的花瓣,在6月盛開,風吹起時,如鈴鐺搖晃,這就是別稱「黃金雨」的阿勃勒樹,早兩星期前開得非常之美,可惜連場大雨,到我去時已差不多全落下,唯有又要等下年啦﹗

                                      






由太和火車站會經過屋村

林村河

林村河



後面小店是早前得獎金茶王的店,我有試過,真的不錯,下次去必試

公園內有好多大樹








黃金雨只剩下少少

















金茶王冷,熱都咁好飲

6 則留言:

  1. 沿途風景又真係幾靚~好適合散步~

    回覆刪除
  2. Monchhichi跟妳行山,佢咪好熱囉:p

    回覆刪除
    回覆
    1. Monchhichi緊係吾熱啦,我有個袋裝住佢,一影完相就可放佢落去,不知幾咁方便,最熱是我呀^_^

      刪除
  3. 雖然看不到"黃金雨", 不過在公園中逛逛都身心舒暢~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,這個公園真係吾錯,不過最好多少少人一齊行,因我覺得有點靜﹗

      刪除