2014年6月24日星期二

醉人美景 - 日落灣仔海傍

難得好天氣,帶齊架生又要去影影日落,在維港兩岸有好多地方賞日落,灣仔海傍又是好地方,當天能見到超高,無論遠致飛鵝山、大霧山亦可清楚看見,日落之後紅霞在西面染成一大片紅,實在太美啦﹗
                                                      



海上金光閃閃










能見度超高,飛鵝山清楚看見
























染成一片紅














20 則留言:

  1. 除了靚,我唔知講咩好啦

    回覆刪除
  2. 影得好靚,一用咗好多時間捕捉,我較喜歡第六張,
    有夕陽藍天少許雲,畫面面好豐富

    回覆刪除
    回覆
    1. 影日落不用太多時間,由等到影完約兩個小時左右,天氣好多數有美麗的日落﹗

      刪除
  3. 香港真係好靚... 能見度高就更正...有空也要去影

    回覆刪除
    回覆
    1. 今年天氣有點反常,好天氣超高清的日子,只有好少好少,往年這個時期,我已經影左好多次日落啦,今年只影得兩,三次﹗

      刪除
  4. 嘩吓!~好靚黃昏日落,有心機又影得唔錯喎~BONNIE.

    回覆刪除
    回覆
    1. 好天氣我必定出去影影日落,這樣才給我遇上﹗

      刪除
  5. 妳就好啦,近水樓台,經常影到靚日落,好高清呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我來來去去都係去個幾個地方影日落呀,去又容易﹗

      刪除
  6. 回覆
    1. 超高清天氣,無論日落及夜景都咁正﹗

      刪除
  7. 回覆
    1. 連續兩天都影到美麗的日落,好開心呀﹗

      刪除
  8. 灣仔碼頭快搬趁好天氣要拍多點相片

    回覆刪除
    回覆
    1. 我成日都喜歡由灣仔坐船到尖沙咀,灣仔碼頭好有特式,我早前都影左相啦﹗

      刪除
  9. 好靚呀! 真羨慕你可以親身看到!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我最喜歡拍攝日落,你親身睇吾到,就睇我影個啲啦﹗

      刪除