2014年6月14日星期六

Monchhichi陪我去影相 - 黃大仙經沙田坳、飛鵝山、扎山道牛池灣公園

Monchhichi放暑假最後一擊,由黃大仙港鐵站步行到起步點,沙田坳道法藏寺,全是上斜路約半小時左右就到達,之後全是小斜路,非常之好行,約四十分鐘就到達休息點,有小士多可以食豆腐花,這裏還有廁所,在此可以有步道到沙田,休息完就繼續上山,沿途風景開揚,九龍半島及港島亦可清楚看見,可惜這天煙霞太大,未能看到高清維港,還有在高位可以拍攝到日落,相信景色一定好美,沿車道有一涼亭,上是到飛鵝山,下山就到牛池灣公園﹗
                                         





起步點

中午仍然是藍天白雲,估不到個多小時就變得灰矇矇



有街坊專程到來攞山水,街坊講這裏的山水清甜,還出動到手推車攞好幾桶回家煲湯及作飲用水



到了第一個休息站


吃吃豆腐花,講真這家的豆腐花吾好食




和狗狗合照

由此路可以去沙田,我們要行另一邊

第景好開揚,可惜好多電線,要影靚相要再上


中午還藍天白雲,現在竟然灰矇矇,煙霞由東面吹入維港

有耶穌光










可以望到整個九龍半島








中途經過一個涼亭,上是到飛鵝山,落是到牛池灣公園













14 則留言:

  1. 我行過的路線是由牛池灣去黃大仙。

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩﹗你和我路線相反,由牛池灣上要上好多段斜路,好斜好辛苦呀﹗

      刪除
  2. 呢段路我都行過喇 , 上法藏寺都"谷"得幾辛苦 !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 想吾無"谷"得幾辛苦,坐車到法藏寺才起步,這條路線就一點都不辛苦啦﹗

      刪除
    2. 想吾無"谷"得幾辛苦,坐車到法藏寺才起步,這條路線就一點都不辛苦啦﹗

      刪除
  3. Bonnie,我好久沒有上飛鵝山了.

    回覆刪除
    回覆
    1. 搵日好天氣你和呀嫂上去看日落及夜景啦﹗

      刪除
  4. 夏天行山太熱了吧! 小心中暑!

    回覆刪除
  5. 天氣涼啲,可以上埋飛鵝山,風景好靚咖.

    回覆刪除