2010年1月23日星期六

愛在深秋 - 天橋溝(四) 下

2007年18-19日


估吾到天氣咁好,有藍天又有陽光,但氣溫仍然好凍,好彩早有整備帶左薄羽絨,早上先到曉月峰要坐區內環保車上山,山上全是光禿禿沒有紅葉,不過有好多外型奇特的石,只有少量雪沒有現代團友形容是積雪,吾通咁快容晒?跟住坐車落山再影過紅葉,山下有好多紅葉當時陽光映照下,紅葉通透好靚架,下午是自遊時間,有團友們選擇行山上蓮花峰,而我選擇再次到綠石谷拍攝流水,不過下午天色開始轉暗好彩無落雨,我穿梭在叢林內走走拍拍,又影得好開心呀,從未試過咁寫意下拍攝,天色越來越暗,打算回房休息,行山發燒友行完山話有正景,又和團友跟住佢行,我一上到去又嘩﹗嘩聲不絕,有冇咁靚呀,全部都是紅、黃色葉,真係靚到不得了,如果有陽光重靚得多,我又不停拍,突然我感到好以落雨,原來吾係落雨係落雪,我更大聲叫落雪呀,團友們又繼續影、影、影,雪重越落越大雪添,我即時又拍埋video,今次旅程見到咁靚的紅葉美景加上落雪,為我這個旅程添上完滿的記號



陽光普照正是一個好的開始





綠石谷入口


 



山上曉月峰



冰封紅葉



 






樹葉上還有冰柱,可想氣溫是好低



 



 









綠石谷





最靚的景色在上蓮花峰位置













睇吓啲雪都好多,要担遮才可以影到相






落完雪後重可以影埋個月亮



最後一天走地上還有積雪


最後一天走樹葉上還有積雪


最後一天在天橋溝,在房內露台架起腳架影日出,有露台好方便




因為在天橋溝行程冇領隊,所以呀凱臨走一晚,劃左幾幅天橋溝地圖,要注意事項及時間,當時酒店無影印機,佢真係劃左幾張架,佢真係好細心。


 




 


1 則留言: