2022年2月22日星期二

全港勉費坐車日 19-12-2021

 2021年12月21日

全港勉費坐車日,勉費就要最去最遠或車費多的地方,在灣仔坐巴士可直達元朗,點之等了幾班車都全滿,就改先到屯門再轉屯馬線到元朗,我太低估人潮,巴士途經西隧,竟然好多人落車,由灣仔到西隧只是幾個站,平時要收足全費要二十多元,勉費就好多人咁樣坐短程,到屯門亦有好多人坐屯馬線,坐一個站都要迫爆,到了朗屏站就可以行去打雀,今次吾去南生圍,因為街渡單程要收7蚊,來回14蚊太貴,就去對面工業村,由朗屏站行約二十多分鐘就到達河邊,河邊和南生圍只隔一條河,兩邊都可見到雀,今日水退在近岸邊都可見到好多雀,我有超長DC,打雀無難度,不過要隻雀吾好郁^_<企定定。

好開心可以見到幾隻黑臉琵鷺













對面南生圍,在岸邊種植了好多矮樹




















回程在香港站有好多好多人,
已經很久沒有見過



6 則留言:

  1. 無論甚麼免費日,康文設施,運動設施,交通設施,一免費就迫爆。

    回覆刪除
  2. 好多雀,係yoho mall 行大圈都可以過去。 上次去河邊好多垃圾。

    回覆刪除