2021年10月16日星期六

Monchhichi陪我去影相 - 季節限定大潭水塘滿瀉

2021年10月14日晴天 

重陽節去登高及睇打風後滿水的水塘,從陽明山莊到大潭水塘大壩,水塘已是滿滿的水,行走之間都聽到澎湃的水聲,還見到幾條大瀑布,最震撼當然是放水的大壩,遊人之多簡直可以用人山人海來形容,還有好多無人機在拍攝,肥芝芝又要同我一齊打個咭﹗


大潭水塘大壩


起步點黃泥涌水塘陽明山莊




秋天花比較少,但仍有新綠的樹木
沿路都見到瀑布


肥芝芝又要打個咭






我都是第一次見這個有放水,下面位置有行山人仕走落去影相打咭,好危險架

重有影友走落去,流水好急一個吾小心跌倒就沖走左,好危險

大潭中水塘水壩放水,近睇好震撼


























人山人海











重有好多無人機拍攝,同一時間我見到有4隻











12 則留言:

  1. 不單水塘滿瀉,連人都滿瀉 :P

    回覆刪除
  2. 放水的大壩瀑布如此澎湃,肯定十分震撼!

    回覆刪除
  3. 呢排多雨水,遇啱放水就好正,我上次去係水乾啊!👍

    回覆刪除
    回覆
    1. 我去過無數次,還是第一次見到滿潟放水﹗

      刪除
  4. 我去左兩次都無遇到水滿!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我去過無數次,還是第一次見到滿潟放水﹗

      刪除