2021年5月16日星期日

維多利亞公園的鳯凰木

2021年5月初 

維多利亞公園的鳯凰木,有些花已淍謝,又有些花盛開,如一齊開就更加美上加美,維園近皇室堡出口,有一棵藍花楹,幾年都不見開花,今年開花,相信是最後一棵藍花楹開花啦﹗















16 則留言:

  1. 鳳凰木近來最紅係佢, 見到都看多二眼, 好靚。

    回覆刪除
    回覆
    1. 紅噹噹遠遠都見到,自然就留意多兩眼﹗

      刪除
  2. 我覺得鳳凰木今年開早咗,唔知有冇記錯,印象中以前都是到了六月左右才開的,但今年現在已經開得好燦爛了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好同意,是早開左,還要不是同一時間開,所以不是一大片紅花開﹗

      刪除
  3. 今年天氣好好,好多花都盛開,維園都好耐無去過,哈!自從假日呀印印姐姐聚會太多人喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 今年少雨,已有多月沒有下雨,最怕制水>_<維園平時無乜印印姐姐出沒,反而多了好多外國人在公園,好多時我只是順便經過就影影﹗

      刪除
  4. 今天也看到這種鳳凰木,很艷紅很美!!而紫色那種是什麼花??有次見到整棵樹都係淺紫色很美!!!

    回覆刪除
  5. 印象中去年維園有幾棵好紅好搶眼, 今年唔多覺

    回覆刪除