2020年5月8日星期五

滿開藍花楹- 灣仔星街

2020年4月19日晴天
藍花楹由初開到滿開,
約需時兩星期,
滿滿的紫色花掛在樹上,
剛好太陽照射,
朵朵花都透光十分美。




 星街只有一棵藍花


























8 則留言:

  1. 回覆
    1. 得一棵都好過無啦,我家左近都有十多棵在路中,早前經過最大個幾棵已斬去,又少左欣賞。

      刪除
  2. 我後生時曾經住過灣仔史釗域道一段時間,依稀記得春園街,未聽過星街,花拍得好靚,我好鍾意花,每次返香港都要去旺角花墟行下睇下花.

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前我成日去花壚睇花,我都是寶雲道走時經過才知個到是名星街。

      刪除
  3. 靚花百看不厭, 轉眼又到夏天了, 又有其它靚花頂上。

    回覆刪除
  4. 原來灣仔星街有一棵藍花楹,喜歡藍色花的人士一定喜出望外啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 得一棵都好過無啦,我家左近都有十多棵在路中,早前經過最大個幾棵已斬去,又少左欣賞。

      刪除