2020年5月2日星期六

百年古樹(節果決明)美利大廈

2020年5月2日晴天
百年古樹(節果決明)開花了,
花又多又密,紅蕾白瓣黃蕊的無數小花,
組成綿延兩米長的巨型花序,
構成節果決明花期的樹冠壯麗景色






























8 則留言:

  1. 回覆
    1. 一串串又長又多花,好靚﹗我都是第一次見﹗

      刪除
  2. 嘩~~~~勁靚啊,好密密麻麻,點解我遇唔到架

    回覆刪除
    回覆
    1. 我剛好過才見到,有機會你都過來行吓,順便行吓香港公園及動植物公園﹗

      刪除
  3. 昨天先看到報紙介紹, 唔知花期有几耐呢? 周六去唔知謝左没? 呵呵

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都是剛經過就順便影影,之後才知有好多報章介紹,我朋友今日去影花仍然多﹗

      刪除
  4. 我好多年前經過見到,可惜無帶相機影唔到.

    回覆刪除