2020年4月1日星期三

快閃慶生東京秋色8天自由行 - DAY 1-2 A 羽田到著、漫步淺草寺

2019年12月5,6日
機場實施管制出入,以防出行交通有甚麼事,只好提前4小時到達機場,機場只可以持有當天有效機票才可進入,在網上打印或電子機票都可以,給工作人員查看就可進入,當晚好少人,排隊一陣就可進入,好快寄完行李,就去翡翠拉麵小籠包吃晚餐,味道普通啦,今年機場只有少量聖誕裝飾,今次坐香港快運UO624 23:50PM好準時就起飛,好快幾小時就到達羽田機場,連取行李都不用半小時,不過要等到六點買地鐵2天票,就坐東京單軌電車到濱松町再轉淺草線到淺草,需時約50分鐘,清晨的淺草十分寧靜,淺草寺周邊全是黃黃的銀杏好美,難得街上沒有人,終於可以影張沒有人的相啦。
沒有人的雷門




機場巴士來回優惠票$65,正價要$90



機場乘客亦不少

翡翠拉麵小籠包吃晚餐,我最愛嫩雞畏麵


出發啦,今次又是鬼妹同肥芝芝陪我去旅行
機場迪士尼店


簡單聖誕燈飾


羽田機場到著

在車站已有金黃銀杏,好美


沒有人的仲見世商店街





己有遊客在取景






淺草寺到處都是金黃銀杏
遠望晴空塔









15 則留言:

  1. 你好呀? 拍得好好呢? 現時疫症流行, 不知何時再可周圍去喇!
    祝你健康平安! 謝謝分享!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都無乜特別事,就大家安好啦﹗無得四圍去就快點執相寫遊記﹗

      刪除
  2. 哈哈!真係未見過咁靜嘅淺草寺,好似封咗城咁....

    回覆刪除
    回覆
    1. 晨咁早當然無乜人啦,我住在淺草,日日九點經過都是無乜人架﹗

      刪除
  3. mochichi 既綠色衫仔好靚

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻﹗套衫是原裝另一隻芝芝架﹗

      刪除
  4. 宜家無得去旅遊,只好睇返舊相了.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀﹗我寫遊記慢呀,今年無得去旅行,唯有寫舊遊記﹗

      刪除
  5. HK機場人流管制之後勁少人,少得可憐
    夜機我地唔得啊~~~老了

    回覆刪除
    回覆
    1. 坐左一晚到著就去玩,時間非常之充裕,不過第一日行程緊湊,食完飯就回酒店休息啦﹗

      刪除
  6. 唉~我諗都有一段長時間唔可以去旅行,而家唯有去你哋啲blog度睇下望梅止渴!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家一樣今年都吾會去旅行,忍忍等疫情好定啲才計劃吧﹗我重有幾個遊記未寫,有時間就來捧捧場﹗

      刪除
  7. 難得淺草區這樣的清靜。見妳常常都去日本,日本好像成了妳的後花園。

    回覆刪除
    回覆
    1. 日本去左好多次比較熟悉,我好喜歡日本的風景,由其是春秋二季,我去了咁多次從未住過淺草,其實是想住新宿,酒店貴左好多,淺草比較平呀,酒店周邊有商場及好多食店,超市有兩間,重有一間是24小時,差不多隔晚就去入貨﹗

      刪除
    2. 我有個朋友,她常常跟團去泰國入貨。

      刪除