2019年6月21日星期五

2019關西北陸追櫻13天自由行 - Day 4 - 1 奈良浮見堂、冰室神社、奈良公園,午餐Gateau Des Bois Cafe

2019年3月31日晴天
今日行程是到奈良公園,先到奈良浮見堂賞櫻花,這裡櫻花被評開了6成左右,由奈良近鐵站坐巴士到浮見堂非常之方便,早上浮見堂只有好少遊人,可以慢慢欣賞櫻花,之後再步行到奈良公園去餵鹿,途中經過冰室神社,神社內櫻花都開了7,8成,好多遊人影相,粉紅的垂櫻好靚,到達奈良公園就有好多鹿來迎接,緊係啦,鹿鹿以為遊客帶來鹿餅餵食,我亦有買鹿餅餵鹿,不過啲鹿好狼C,為了食竟然整個人企起,嚇到我吖>_<奈良公園櫻花只有少量吉野櫻花開,到差不多時間就去午餐,午餐吃蛋糕,Gateau Des Bois Cafe位於近鐵大和西大寺駅,Cafe距離駅只有幾分鐘步程,2017年11月我亦來過一次,味道一試難忘,今次要再來品嚐,嘻嘻﹗午飯時間好少人來吃蛋糕,Gateau Des Bois Cafe有兩款蛋糕得到1991及2007世界洋菓子大賽得到冠軍,其中開心菓朱古力慕斯蛋糕是我食過最好食的蛋糕,
幼滑入口即溶的朱古力慕斯,非常之美味。


浮見堂櫻花只有5,6成左右都好靚,早上少人可以慢慢影


這天日出只有少量紅霞,在房拍拍攝


在車站見到這張粉紅櫻花背景配鹿真是好美,
好可惜現實是櫻花只開了少量
早餐在近鐵奈良駅對面的小店,近似吉野家,只供應幾款食物,味道是可以的,店內只有一位肥叔叔工作,無論點餐、傳菜及送餐,都是他一人做,剛好這時有幾枱客人,全是遊客,叔叔做到無停手。
浮見堂

肥芝芝又要影打咭照


照吾好偏心,每位芝芝都要影打咭照

三人合照好難影


浮見堂櫻花開了只有幾成,但都好靚

好悠閒和狗狗一齊

 需然只開了櫻花不是太多,但集中影配上藍天都好靚,
連汽水機都發現鹿的踪影

 浮見堂除了櫻花,還有幾棵好大棵的玉蘭花,滿開好靚
奈良公園的鹿
 你影鹿我又影你

冰室神社垂櫻滿開,好靚
冰室神社垂櫻滿開,好靚

冰室神社垂櫻滿開,好靚

冰室神社

奈良公園只有少量櫻花開
奈良公園只有少量櫻花開

奈良公園只有少量櫻花開
其中有幾棵幾近滿開的櫻花


公園內不用品種的櫻花









到處都見到鹿的標記

鹿餅JPY150(HKD10.5)


校服妹妹換上公主裙


Gateau Des Bois Cafe
開心菓朱古力慕斯蛋糕、豆腐慕斯好香豆腐味,咖啡慕斯好香濃咖啡味

8 則留言:

  1. 鹿是否野生呢??不怕陌生人餵飼...
    件蛋糕唔好話味道如何, 賣相都已經一流好靚!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 鹿不是野生,遊人不停餵飼,令到鹿不知飽,我見過有鹿竟然食左一舊紙,佢以為是食得落肚的食物,我和其它人拉出這舊紙都無用,佢吞左落肚>_<蛋糕味道好好﹗

      刪除
  2. 可能啲鹿仔大清早比較肚餓所以𤠣擒啲:P

    回覆刪除
  3. 櫻花好靚呀~
    蛋糕都好吸引...流口水呢~
    芝芝可以換衫架? 好好呀..有唔同衫影靚相呢~
    肥人都怕左D 鹿仔, 無咩事我都唔會再去..Hahaaa

    回覆刪除
    回覆
    1. 開左5,6成已經好靚啦,蛋糕味道真是一試難忙,啲鹿好狼C,我有點怕,去過兩次奈良公園睇怍都未必會去第三次,芝芝有好多吾同的衫,每天都換上吾同的衫,影相更加靚,我都無帶咁多衫呀^_*

      刪除
  4. 遲多幾日去就正喇
    我在大阪都開不到5分~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 大阪都開不到5分,所以我咪要改行程去其它地方有得睇櫻花的地方,等我去完北陸回來才改去大阪睇櫻花,隔左成個星期,櫻花點步盛開,還櫻吹雪﹗

      刪除