2019年6月27日星期四

2019關西北陸追櫻13天自由行 - Day 4 - 2 生駒山上遊樂園、特式大和西大寺駅

2019年3月31日晴轉陰天
午餐後又開始餘下行程,生駒山上遊樂園,由大和西大寺駅坐9分鐘列車就到生駒內駅,再步行鳥居前駅坐登山覽車樂園,樂園位於海拔642米的生駒山上,樂園不需要入場費,就可以免費在裡面遊玩,如要玩機動遊戲就每次收費或買套票,遊樂設施大部份適合小朋友,大人只有小部份機動遊戲,我吾玩機動遊戲只到此逛逛^_^樂園最大賣點是可以欣賞到奈良盆地,天氣好時候還能看到石海峽大橋跟淡路島,黃昏可以賞日落及夜景,這天天氣變幻無常,初時還有太陽,之後急速變化大風有如8號風球一樣,又落了雨雪及冰雹一陣,不消多久天氣又轉變,開始有藍天^_^樂園有好多家長帶同小朋友到來遊玩,設施需然簡單,但小朋友都玩得好開心呀,這裡亦有少量櫻花,好可惜櫻花全未開,如開了相信亦十分美,之後再回到大和西大寺駅,這個駅有另一些吸引人之處,如你是火車迷就必到,站內有多致十多條路軌,火車鐵路好繁忙,有時可以一次過同一時間見到有多達4架列車經過,我就好喜歡睇,原來有好多人喜歡影這情景的火車,我見到有好幾位師兄企在月台係咁影,只可惜我部吾係靚機,小DC又慢影吾到4架火車經過,到了差不多時間,又要去下一點,京都^_^因為個套票可以去,昨天坐車經過見到有個公園有櫻花盛開,我又吾想去行街,有時間就去逛逛,下一站京都梅小路公園。



初時天氣仍是藍天




生駒山上遊樂園的覽車好有特式


樂園在山上,設施好簡單

今年是樂園90周年記念


原本我想玩這個遊樂設施,但我畏高,
天氣急速變壞,要暫停
樂園櫻花全部未開


天氣開始急速變壞
樂園位於山上,可遠望大阪府及奈良盤地,
可欣賞夜景及日落


天氣急速變壞,大風有如8號風球一樣,落了一陣雨雪及冰雹



天氣急速變壞,大風有如8號風球一樣,落了一陣雨雪及冰雹
天氣急速變壞,大風有如8號風球一樣,落了一陣雨雪及冰雹
天氣急速變壞,大風有如8號風球一樣,落了一陣雨雪及冰雹
天氣急速變壞,大風有如8號風球一樣,落了一陣雨雪及冰雹


之後天氣又變回有藍天


大和西大寺駅,可以見到不同型號的火車


好有特式的鐵路

好有特式的鐵路


站在位置影火車,不過要小心,
吾可以企到咁長,有危險,我部小dc有長集,
但快門吾夠快










太慢只影到3架火車

12 則留言:

  1. 山上的風景不錯,單單來看風景也值得

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻﹗我吾想行街,去公園行吓亦好呀,這裡風景比遊戲更加吸引﹗

      刪除
  2. 咁去睇下順便係高地睇下風景都唔錯~又唔使錢入園~

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻﹗我吾想行街,去公園行吓亦好呀,這裡風景比遊戲更加吸引﹗

      刪除
  3. 卡通火車好過癮,最啱用來影相 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 小朋友打咭位,我喜歡卡通人物呀﹗

      刪除
  4. 童話世界,可愛旅程!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我比較喜歡帶點童話世界的景點,所以比我選我會選迪士尼多過環球影城﹗

      刪除
  5. 咁大風…咁你哋有冇坐吊車?!!

    回覆刪除
  6. 機動遊戲好得人驚...肥人都畏高...一樣都唔敢玩呢..

    回覆刪除