2018年2月17日星期六

花開富貴迎狗年

今年是狗年,
先由芝芝著上狗狗衫為大家慶祝狗年,
祝大家狗年新年快樂﹗
身體健康﹗
日日都咁開心﹗








 今年年花剛好在新年前開花
芝芝祝大家新春愉快




不過開心背後,其實我家又發生了問題,媽媽在過年前入了醫院,暫未知病因,只好留在醫院過年,每天要到醫院探她,還好是她精神還不錯,而自己多年的腰痛又發作,看了醫生食了藥又未有多大進展,希望病魔快遠離我吧﹗

20 則留言:

  1. 好大家族哦,恭喜發財,身體健康,心想事成.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實吾止咁少,總共有18位芝芝呀^_^祝新春大吉,狗年開心每一天﹗

      刪除
  2. 回覆
    1. 無錯﹗健康最重要,祝郭太一家人新春大吉﹗開心每一天﹗

      刪除
  3. 祝大家今年身體健康,出入平安,財源廣進!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝多謝﹗祝新春大吉﹗開心每一天﹗

      刪除
  4. 狗狗扮相好可愛
    祝新春萬事順利身體安康

    回覆刪除
    回覆
    1. 剛好旅行時買的這件衫好應節﹗祝狗年新春大吉﹗開開心心﹗

      刪除
  5. 新的ㄧ年,祝願你全家都健建康康、精力充沛!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝CK鼠,我都祝你們一家人狗年新春大吉﹗兩位小朋友快高長大﹗活潑每一天﹗

      刪除
  6. 恭喜發財 身體健康 萬事勝意

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家咁話,我都祝狗年新春大吉﹗龍馬精神﹗

      刪除
  7. 祝Bonnie一家新一年順順利利, 大家都健健康康, 病痛疾病通通遠離!

    Bonnie有無考慮去做下針灸?

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你呀﹗我都祝你和家人狗年新春大吉﹗龍馬精神﹗我有試過針灸,但未能根治﹗

      刪除
  8. 祝你身體健康無病無痛!!!!媽媽會好快好!!唔好咁擔心!!
    你要多d休息呀!
    芝芝好可愛!!狗仔衫都有~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你的祝福﹗我都祝你狗年新春大吉﹗龍馬精神﹗媽媽無事已經出院,多謝關心﹗
      狗仔衫是日本迪迪尼專門店找到的﹗

      刪除
  9. 芝芝扮狗,好有趣啊!健康最重要,祝你身體健康!龍馬精神!伯母早日痊癒! 事事如意!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好應節的裝扮^_^我都祝你狗年大吉﹗龍馬精神﹗媽媽已無事出院多謝關心﹗

      刪除
  10. 祝您媽媽早日出院,祝您狗年身體健康.生活愉快..很多芝芝..

    回覆刪除
    回覆
    1. 我家仍有好多芝芝未出鏡^_^謝謝關心,我都祝你狗年新體健康﹗有健康的身體才可享受人生﹗

      刪除