2017年9月30日星期六

東北三省走馬看花之旅-哈爾濱迪士尼冰雪園遊會(一)24/1/2009

因為Yahoo搬家時出了問題,所有2013年8月之前的blog相片全部看不到,實在有太多篇網誌,我只好有時間重新上載旅遊網誌,其它網誌就不再處理,始終遊行網誌可以留下一個回憶,首先是2009年1月的東北三省走馬看花冰雪之旅,這個旅程玩得不開心,但都有些相片是好靚的。

2009年1月24日

懷着興奮心情乘坐快運航空(當時仍未轉做廉航),約4個半小時就到達哈爾濱,先食個晚餐餃子宴,好多餃子不過味道差不多,跟住就是重頭節目,迪士尼冰雪園遊會,位置即是兆麟公園現址,首次將迪士尼景區和迪士尼故事由冰雪來演繹,米奇、唐老鴨、戴絲、高飛狗、布魯托等人們早已耳熟能詳的迪士尼卡通明星及故事將按照真實比例被複製到景區內,我有少少失望,原來係冇真人卡通人物拍照架,不過真係好凍,自己好似走入一個大雪櫃內,凍到手指和腳都冇感覺,因是年二十九好多人都在家裏,所以遊人不多,好容易找位置拍照,遊完後導遊帶我們到專門店買點保暖衣物,個個團友都買棉鞋,我都買左對,真係好掂往後行程對腳都冇凍過,是晚住宿萬達索菲特大酒店,







 從高空望下見到一條長長河流,不知是那個地方,

 剛有陽光照到又有金光





 到達哈爾濱時好似是下午三,四點,冬天日短夜長,已是日落時份
















                

6 則留言:

  1. 其實Yahoo Blog真係冇理由執,個server用得幾多錢.

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前好多人寫BLOG,之後熱潮減退,都無乜再睇,廣告收入可能減少掛,Yahoo Blog可以算是一個時代的終結,現在個個人都去晒FB﹗

      刪除
  2. 相機會唔會凍到唔用得?
    條河好靚呀,有金光.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 日落時份在空中才影到金光閃閃的河,是意外收獲,我部相機無事,之後再去更加凍的地方,零下三十多度,我部相機都無事﹗

      刪除
  3. 第一眼睇第二張相個湖好似一條龍~

    回覆刪除