2015年4月15日星期三

美美的日落 - 14-4-2015

2015年4月14日晴天,
濕度只有百份之三十左右,
清風送爽似秋天,難得沒有煙霞,
日落時火紅滿天,
漫天都是紅霞,
真是近來難得一見靚日落﹗







21 則留言:

  1. 這兩日天氣真的有點像秋天啊 !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,好爽又有太陽,重要連續幾日的日落都靚﹗

      刪除
  2. 係呀~~~~呢幾日既天氣我好鐘意~~~~~涼爽爽~~但又天晴!!喜歡~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,好爽又有太陽,重要連續幾日的日落都靚,我好鍾意這種天氣﹗

      刪除
  3. 想到陌上歸人
    有試過在斜陽餘輝的路上邊走邊哼這歌嗎 ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 有試過在斜陽餘輝的路上邊走邊哼這歌嗎,你好浪漫呀﹗

      刪除
  4. 靚呀,我睇唔到添
    尋日15號都少少靚

    回覆刪除
  5. 嘩!~近日天氣唔錯,黃昏日落更加美呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 連續幾天的日落都靚,夏天好快來,又是你們一家開心愉快的水上活動開始啦﹗

      刪除
  6. 回覆
    1. 吾算少啦,我位置所謂影吾到﹗

      刪除
  7. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
  8. 日落.好靚...我家窗外都可影到日落.

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩﹗原來你的家都可以看到靚日落﹗

      刪除
  9. Bonnie,很久沒有看Bonnie影的美麗日落.

    回覆刪除