2008年11月22日星期六

2008-10-14 內蒙古、額濟納旗 第三天

今早要到居延海影日出,天未光約5點半就要出發啦,約坐一個小時車程才到,路上黑漆漆一片甚麼都睇吾度,咁唯有小睡片刻啦,話咁快就到達居延海,嘩好多人呀,重有好多影友已擺定腳架等影日出,咁我都快手D搵番個靚位先,日落我就影過無數次,影日出真係影得吾多,有些相我用上色溫4000k出來效果好靚,天空上出現全是藍色,加上日出前有少少紅色光芒,好靚,當太陽從水平線上升起,耀眼的光芒映照在蘆葦上金光閃閃簡直靚到DUP一聲,

之後在這裏行行影影,又到早餐時間,我們在旅遊車上開餐啦,有獨立包裝的腸仔,蛋糕、紙包奶及水等等,我覺得D腸仔幾好味添,不過如加多杯咖啡就最好啦,飽餐一頓後,便驅車前往影胡楊,沿車路兩傍都有好多胡楊林,我們團友一窩蜂走向右邊胡邊林,而我選擇到左邊有條小村莊的胡楊林,當我第一眼見到咁靚的胡楊樹,忍不住讚嘆點解會咁靚架,這包說話是我往後行程講得最多的一句說話,藍天襯上黃色的胡楊真係靚到不得了,之後又到了路邊的胡楊林,這裏有河有倒影加上藍天好靚,因昨晚在天龍賓館晚餐非常之難食,真係好難想像間賓館有咁差的質數,係度住都吾荒好得去邊,聽聞博覽行要係度住五晚咁多添,我地住個間金洋就好佢地好多啦,又新淨又企理起碼比你有舒服的感覺,咁領隊小雲決定改到另一餐廳食午飯,如果和昨晚比當然好好啦,但講真都OK架,

好快又要開始下午的行程黑水城,不知怎樣額濟納旗的陽光非常之曬,中午氣溫又鬼咁熱好似有成25度左右,我今次又帶漏頂帽啦,唯有帶住黑超幫補下,由入口行去黑水城城牆要起碼十五分鐘,從城牆高處遠望,一望無際全是小沙丘,可想這裏風沙真大,真難想像這裏曾有光輝歲月,城內空空如也只剩下小部份的遺跡,我們亦沒有入內只在外面拍拍照,便趕到大同城參觀,因沒有換長鏡又留在車裏,只充充拍下到此一遊照,就要趕到怪樹林影日落,由有大同城到怪樹林只需要車程約25分鐘,怪樹林內有好多枯死的胡楊樹,胡楊特有的耐腐特性,使大片枯死的胡楊樹幹依然直立在戈壁荒漠之上,形成形態怪異的悲涼景觀,今天個天灰灰咁日落影吾度啦,見到D團友圍住棵胡楊加上月亮幾靚,我又要熱鬧下影埋一份,天黑啦要快快走啦,因在入夜後經這怪樹林,真係好似魔戎裏的樹妖一樣,驚驚呀,

今天晚餐安排在酒店內中餐廳包房,我們團友講下講下又在熱鬧氣氛下完成晚餐,今晚又要幫襯呀叔買哈密瓜啦,一個四蚊雞都好抵呀,我們又要齊集人到Taric間房分享飯後果啦,又比我們十個人分享左一個好甜的哈密瓜,明早又要到胡楊林影日出要早d休息。



 



 



 



 



 


 



 


 



 


 


 



黑水城



黑水城



 


大同城



 


怪樹林


 



 


 

 


 


 


沒有留言:

發佈留言