2020年10月5日星期一

美人樹(絲木棉) - 香港動植物公園

 2020年10月4日

美人樹(絲木棉),我去時花期已到尾聲,不過仍有少量完整的花兒,美人樹的花兒好吸引松鼠,先後有三隻松鼠吃花,花兒被松鼠吃時花不停落到地上。

品種名稱 Chorisia speciosa
品種俗稱 Floss Silk Tree
中文名稱 絲木棉(美人樹)
科 木棉科
屬 絲木棉屬
落葉喬木,高8至15m;樹幹具短刺;葉螺旋排列於當年生枝上,基部楔形,邊緣在基部以上有鋸齒,表面亮綠色,背面淡綠色;花單生或2至3朵簇生於枝上部葉腋,花序有時因苞葉脫落而呈聚傘圓錐狀。花期十月至翌年二月,果期十二月至翌年二月。

















14 則留言:

  1. 第一次見識到這種花,花形結構和顏色都很美。

    回覆刪除
    回覆
    1. 美人樹我都未見過,今次是第一次見﹗

      刪除
  2. 你不講出花名,我還以為是洋紫荊~~兩樣花都好似!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 網上資料都話似洋紫荊,但睇真啲是好吾同的﹗

      刪除
  3. 近期開得好靚,離遠看淡淡粉紅,唔知仲以為係洋紫。

    回覆刪除
    回覆
    1. 網上資料都話似洋紫荊,但睇真啲是好吾同的﹗

      刪除
  4. 好靚的花兒,松鼠為食,居然做採花賊:p

    回覆刪除
    回覆
    1. 松鼠做了採花賊,加快殘殘地的花落下,花一落地我就可以影個近鏡﹗

      刪除
  5. 我依家先知原來松鼠會食花!!

    回覆刪除