2019年8月25日星期日

颱風白鹿來臨前的日落

2019年8月24日
颱風白鹿來臨前的日落,
天空全是燈紅色,好有驚喜。






16 則留言:

  1. 打風前通常有好嘢,我有一次影到燒天都係打風前.

    回覆刪除
  2. 無睇到, 當日天氣悶熱, 又多雲灰灰天, 原來又一次出現打風前奇景

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好耐無出動影日落,今年睇怕都要收爐啦﹗

      刪除
  3. 回覆
    1. 哎呀﹗過左咁耐才回覆你,都吾記當時有無大雨添﹗

      刪除
  4. 今年打少咗好多風呀,之前非常酷熱,近日天氣幾好...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我記得10月仍然會打風,有幾個都是10月來好勁﹗

      刪除
  5. 我都發現哥日日落係橙色都好有可能打風~不過天色好美<3

    回覆刪除
  6. 你好, 好耐冇見, 以為G+停咗就乜都冇, 但又唔係喎! 淨係啲回應冇哂!
    原來仲可以寫的; 你近來好嗎? 謝謝分享!

    回覆刪除
    回覆
    1. 近來大家的心情吾使講啦,希望快點雨過天清,我仍會繼續寫網誌,和大家分享,謝謝你來探我﹗

      刪除
  7. 打風的前夕多收天氣比平時靚,聽講話熱氣旋抽走雲層,所以天朗氣清~~

    回覆刪除