2017年11月8日星期三

Day 7 - 5 -Residence Patricia(帕特里夏公寓酒店)、Grampis Pub,Restaurant Derby豐富晚餐 - 2017瑞士夢幻湖光山色之旅

2017年3月29-30日
今次策馬特4日3夜,住上2間酒店,連住2晚Chalet Hotel我非常之滿意,第三天退了房,就趕去今晚入住的Residence Patricia(帕特里夏公寓酒店),帕特里夏公寓是付屬Best Western Alpen Resort Hotel,我們先到 Best Western 此辨理入住手續,寄存行李後再出去玩,晚上到Best Western再取鎖匙,帕特里夏公寓距離車站約十多分路程,沿途沒有商店,位置像是住宅區,路燈好少,過了河後要上一段小斜路,公寓式酒店就像住宅一樣,整個單位都幾大及整潔,有廚房,第二天要坐冰河列車,就買定材料第二天煮早餐,我去過咁多次旅行,還是第一次住上公寓,不過這間距離車站有點遠及位置有點靜,我不喜歡,在策馬特3晚都是外出晚餐,其中推薦Grampis Pub餐廳的燒排骨,非常之味,我去了兩晚都是為了燒排骨,餐廳常滿座,最好訂位先,還有餐廳氣氛好好,好適合一大班人去,相對2人就比較少,有一班女仕到來個個都叫半份PIZZA^_^Restaurant Derby餐廳亦都不錯,食物美味,餐廳燈光昏暗,好適合情侶們去^_^

Residence Patricia
CHF126(HKD981)




Best Western Alpen Resort Hotel大堂
Best Western Alpen Resort Hotel大堂

Residence Patricia(帕特里夏公寓酒店)

廚房有齊廚具及微波爐

簡單早餐配生果
公寓外的景觀只可影到少少馬達洪峰
公寓外的景觀只可影到少少馬達洪峰
Grampis Pub餐廳內裡裝飾,環境舒服

兩晚晚餐
CHF79.6+CHF98.1=(HKD619+763)
燒排骨CHF36(HKD280)非常之美味,兩款意粉都好好味,礦泉水CHF9(HKD70)




Restaurant Derby

CHF89.3(HKD695)











16 則留言:

  1. 你們當晚的晚餐都很有氣氛,總是畀人一種暖暖的感覺...

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩間餐廳氣氛不同,我都好喜歡﹗

      刪除
  2. 哩間酒店位置唔錯,都見到好大 個馬特洪峰
    瑞士真係好靚呀, 美好嘅回憶

    回覆刪除
    回覆
    1. 策馬特好多間酒店都可看到馬特洪峰,不過相對價錢就好高,這間價位算低啦,瑞士真是到處美景,我選擇瑞士來歐洲的第一站入門旅遊是沒有錯的,今次旅程帶給我好多美好的回憶,瑞士我會去再去,會撰擇秋天到訪,不過會是幾年後,因為我已經鎖定了其它歐洲地方旅行,希望可以快點成事﹗

      刪除
  3. 燒排骨份量都幾多喎,足夠兩三人食了^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 燒排骨份量足夠二人份,我見其它外國人是一個人吃呀。

      刪除
  4. 燒排骨才收你CHF36水就收7~賺你水錢多過飯錢

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,出去食飯吾飲酒,飲水就是咁貴>_<啤酒重平過支水﹗

      刪除
  5. 酒店間好好啊~~好溫暖既感覺
    好多薯條啊~~好味嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 酒店內裡舒適,燒排骨及薯條都好好味,我去了兩次都要食燒排骨﹗

      刪除
  6. 回覆
    1. 薯條需然是配角,但都好好味呀,我去了兩次都要食燒排骨﹗

      刪除
  7. 見到都流晒口水:)
    不過礦泉水要70蚊我實唔捨得飲@@

    回覆刪除
    回覆
    1. 我出發前朋友講我知,瑞士無乜好嘢食,多數都是香腸及薯餅及燒雞,及味道偏咸,但我去左咁多日,都可品嚐到多種款式食品,我都估吾到瑞士有咁多美食,出去食飯吾飲酒,飲水就是咁貴>_<啤酒重平過支水﹗

      刪除
  8. 呢間酒店公寓都唔錯喎~~
    同埋你哥兩晚既晚餐都幾吸引~

    回覆刪除
    回覆
    1. 間酒店公寓網上有好多好評,是三晚呀,其中燒排骨個間去左兩次,因為燒排骨實在太好味啦﹗

      刪除