2016年5月19日星期四

山頂尋蟲記 - 15-5-2016

2016年5月15日陰天
上次在山頂影到好多蟲蟲,於是又再去,
今次蟲蟲比上次少好多,
不過就見到好多蝴蝶及菇菇﹗
細少的綠色幼蟲







 巨型蟋蟀,行得好快好快



















 破爛的菇














23 則留言:

  1. 回覆
    1. 一條吾覺恐佈,如果是好多條我就吾得啦﹗

      刪除
    2. 一條都係唔恐怖, 我都會睇, 有D毛毛虫仲好靚, 但你影得太近, 太大條啦

      刪除
    3. 哈哈﹗有時我覺得放大睇有啲幾得意﹗

      刪除
  2. 唔通因為春天所以咁多蟲蟲影??
    羊羊唔驚蟲蟲?

    回覆刪除
    回覆
    1. 最近這兩,三星期,真係見到好多蟲蟲,一條蟲我又吾係好驚噃,如果是好多條我就吾得啦﹗

      刪除
    2. 我是那種一條都接受不到的人~~~
      不過紅色殼然後黑色波點哥d甲蟲我又覺得好得意~

      刪除
    3. 昨天我影到一隻橙色的甲蟲好得意,重見到好多條蛾的幼蟲,幼蟲好靚,不過吾上載住,驚各位睇到厭﹗

      刪除
    4. 好想睇橙色甲蟲<3~~~

      刪除
  3. 平時去行山我都冇留意到啲蟲蟲,你好細心咁細微既野都留意到~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我去過幾個地方,啲蟲蟲全部好喜歡爬欄杆,只要留意就一定搵到﹗

      刪除
  4. 妳咁勁呀,咁留意到,影多咁多蟲

    回覆刪除
    回覆
    1. 我去過幾個地方,啲蟲蟲全部好喜歡爬欄杆,只要留意就一定搵到﹗

      刪除
  5. 妳拍攝昆蟲題材,都好有特式,
    我以為妳喜歡風景相多啲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻﹗近來沒有日落影呀,去行山時就影影植物,點之比我見到咁多昆蟲,影影吓就喜歡左,加上我部小DC微距功能吾錯,又不用帶大機及腳架,真方便﹗

      刪除
  6. 唔知第時變蝴蝶會唔會靚好多呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 最近行寶雲道,蟲蟲昆蟲特別多,蝴蝶都多左﹗

      刪除
  7. 我也愛蟲蟲,蝴蝶同菇菇^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 第一張應該係褐邊綠刺蛾幼蟲呀.

      入去睇^^

      http://suajon.blogspot.hk/2011/08/blog-post_4845.html

      刪除