2015年7月16日星期四

北海道道東悠閒溫泉之旅 -Day 3,網走湖莊日落

2015年3月7日晴天
北海道冬天五點(時間比香港快一小時)就日落,
我們剛好回到酒店,就到溫店外行吓,
日落方向就在酒店的左方,是全看不到咸蛋黃,
不過日落時天空又是金黃色,
在此等太陽下山,
襯上高高的樹作前景都幾靚,
看完日落就趕快去浸溫泉﹗
                                   













湖面已全結冰

官方網站是在此位買影的相片,眼利的我在車上都要影影




8 則留言:

  1. 崩崩,很久不見了!你還是一樣的愛日𦹃!....^0^

    餅餅

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩﹗平哥終於出現捧我場啦^_^我去都邊都最鍾意日落﹗

      刪除
  2. 回覆
    1. 好彩有樹作前景,成個日落即刻要加分﹗

      刪除
  3. 日落配上雪景感覺特別靚 :D

    回覆刪除
  4. Bonnie,雪景真係好靚,冬天要再去北海道一次.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我和你相反,我要夏天去一次,花海太美啦﹗

      刪除