2015年7月14日星期二

煙霞咸蛋黃紫紅的日落-灣仔海傍 12-7-2015

2015年7月12日悶熱晴天

悶熱非常之假日,又要出動去影日落,
今日有一隻又大又圓的咸蛋黃出現,
未到底就被厚雲食左,
還以為又是失望日落,
點之天空出現紫紅的色調,
又再次照亮了維港﹗


                                                 




日落前平平無奇,沒有雲霞,只有咸蛋黃一隻


海面金光閃閃
                                           




咸蛋比雲食左






好大隻咸蛋黃


















8 則留言:

  1. Like No. 15. Good capture.
    Thanks for sharing.

    回覆刪除
  2. Bonnie,你好嗎?好久沒有探望你了,依然鍾情日落.

    回覆刪除
    回覆
    1. 日落是我最常拍的題材呀,好久不見﹗

      刪除
  3. 今次紫色日落好靚~~~喜歡~~~
    你幾時再出北海道呀~人地等緊呀~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 連續兩天日落都是這個色呀,原來有人等我北海道呀,近來掛住出日落,會盡快啦﹗

      刪除
  4. Hi,Bonnie Ho:你好,夕陽霞彩是多麼的漂亮,喜歡第二張構圖很突出,我也愛影日落霞彩,可惜這幾天沒有驚艷的霞彩

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你來到訪,我最喜歡日落,所以我BLOG多數是日落相﹗

      刪除