2024年1月6日星期六

北意大利多洛米蒂山呼吸大自然之旅 - Day 2- 2 Royal Hotel Cortina(科爾蒂納丹佩佐) 晚餐Ristorante Pizzeria 5 Torri

 2023年9月10日

今次來到Cortina(科爾蒂納丹佩佐)四日三夜,全程入住Royal Hotel Cortina,酒店位於Cortina步行街,距離巴士站約10分鐘以下步程,唯一不好是下車之後要經過一段樓梯,搬行李上落有點麻煩,歐洲的酒店房不像日本酒店一樣細小,酒店外觀鮮黃色樓高4層,布置簡單舒適,房間有點古舊,工作人員親切,每天供應早餐,剛剛下機已經一天,晚餐就在酒店後面主要食Pizza,我見好多人排隊應該都吾錯,餐廳準時六點開門營業,來到意大利食第一個Pizza味道吾錯呀,之後回到酒店早點休息,明天是來多洛米蒂重點節目行山。



                            酒店日與夜




Royal Hotel Cortina
Royal Hotel Cortina


酒店內
酒店內

酒店早餐廳

房間有點古舊,面積都不少
酒店內觀,小小樓梯日日行幾次

酒店有電梯搬行李方便,不過電梯只可以坐兩人,大隻佬只可坐一人^_<

Cortina主要步行街有無數酒店及商店
晚餐餐廳Ristorante Pizzeria 5 Torri
餐廳用好多鮮花作裝飾


一入餐廳侍應就放下一盤麵包作小食,PIZZA味道吾錯
酒店EUR486(HKD4025/3 DAY)
晚餐EUR50(HKD441)

17 則留言:

  1. 回覆
    1. 我寫錯了是3晚價錢呀﹗

      刪除
    2. 此留言已被作者移除。

      刪除
    3. 咁就簡直係平啦,呢個價錢在香港只可住賓館

      刪除
    4. 哈哈﹗這個價錢在香港只可住賓館,係呀﹗我個價重包早餐,有啲客人重又食又攞,睇到我有點驚呀,見過有人攞隻杯裝住炒蛋走,茶包,麵包,生果啲客人都是會攞,吾止一個,是幾個麵包,第二日我都有攞走幾個茶包﹗

      刪除
  2. 那邊的酒店很有小鎮風情,感覺十分悠閒?!!
    我認為比起什麼幾多星級的酒店來得舒服......

    回覆刪除
    回覆
    1. 好同意,這裡是山區渡假區,行山客人多,到了冬天滑雪才是真正旺季,價錢和我是淡季差好遠﹗

      刪除
  3. 在意大利食Pizza有尋根的感覺 🍕 典型的歐式晚餐,打卡不錯 🍺

    回覆刪除
    回覆
    1. 正完意大利Pizza幾好食,在香港已經改良了口味啦,款式比意大利還要多好多﹗

      刪除
  4. 地道pizza顏色配合真美, 一定會好食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 正完意大利Pizza幾好食,多謝你來到訪﹗

      刪除