2021年1月20日星期三

閒遊鰂漁涌郊遊徑到大潭水塘

 2020年12月14日陰天

一條我常去的郊遊徑,初段上斜到達大風坳後全下山,到了大潭水塘後全平路全程易行路線,大潭水塘的紅葉已經變成枯葉,還長出新葉紅紅綠綠非常之美,水塘周邊全是大頭茶,只可惜我來遲了,只見到枯萎的大頭茶,如合時漫山遍野都是白色的花,可想是多麼的美。


一起步就見到野豬,一家幾口休息

可以遠望油塘及藍田一帶



樹木夾雜紅葉及新綠份外吸引

樹木夾雜紅葉及新綠份外吸引
柏架山



閒日行遊人不多
樹木夾雜紅色植物份外吸引

這天水塘的水份特別綠,有如寶石一樣我覺有點似九寨溝^_*

雀巢?





整個山頭全是這種一粒粒紅色的植物份外吸引
間中都有黃葉
香楓已長出新綠的葉
大頭茶已謝了,間中都有完好的花
冬天都見到蟲


15 則留言:

  1. 香楓已長出新綠的葉,很完整和清新,可愛極了 !
    還有大頭茶可看,也算幸運。

    回覆刪除
    回覆
    1. 只要留意多一點,其實香港有好多嘢影﹗

      刪除
  2. 風景都不錯,條大蟲好正 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈﹗只有你話條大蟲好正,好多人都話怕﹗

      刪除
  3. 嘩,條咩蟲呀,咁大條嘅,驚嗎....

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實吾係好大,一隻手指咁長,我吾驚呀,我都吾知佢的名字﹗

      刪除
  4. 我以前經常行這裡卻無緣見到野豬。

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前無聽過有野豬, 宜家反而多

      刪除
    2. 想見野豬小西灣龍躍徑就多數都見到,一家十口我都見過^_^最經典一次是見到三隻小豬,佢見我重驚到到逛跑﹗

      刪除
  5. 回覆
    1. 公園種的茶花就多數一,二月,山頭野茶花就十至十二月﹗

      刪除
  6. 哇,最後一張的蟲蟲好肥美!

    回覆刪除
  7. 我留意到近期報導野豬嘅數目突然增加,可能係人類佔據咗佢嘅原有地盤,而家唯有到市區搵食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 就是有人在近市區不遠的地方喂食,攪到野豬慢慢來到市區尋食,好快就失去野外尋食

      刪除