2015年6月12日星期五

北海道道東悠閒溫泉之旅 -Day 2,層雲峽朝陽溫泉酒店Choyo Resort

 2015年3月6日晴天
由冰瀑祭會場到入住酒店只是不用5分鐘車程就到,
還記得多年前到日本旅遊入住溫泉酒店,
我竟然沒有浸溫泉,
我想好多女仕都有我的問題就是害羞 ,
今次入住溫泉酒店,
已除去心理問題,還浸了兩次,
以為晨咁早會無乜人去浸,錯啦>_<
未夠六點就到溫泉區,估吾到有好多日本女仕已在浸,
還有一部份重浸完走,
咁早有樣好處就是吾會見到團友^_*  
酒店溫泉男女區會有時間調轉,
所以入去之前必須要睇清楚呀,以勉入錯,
溫泉區吾算好大有幾個池, 最正是有戶外池,
面對著白雪景色,真係好正好正,
最正是有時無乜人浸,可以自己獨壩一個池,
好似私人風呂一樣,超正﹗
晚餐及早餐都是酒店自助餐,晚餐有長腳蟹好好味,
還有好多款式食物好豐富,早餐同樣豐富,
坐在窗口位,望見窗外藍天白雪,
這一刻真是好好享受著早餐,
                 美好的一天又再開始啦﹗                     

酒店外觀
                                     






典型的日式溫泉旅館,要瞓地下

酒店外有一條小河滿是白雲

溫泉旅館通常有和果子給住客品嚐

溫泉有人吾可影相,只好用官方照片,溫泉面向小河,和天有紅葉,冬天滿是白雪
長腳蟹好好味

美味的食物
每間溫泉旅館都有小買部,這間都算大,好多手信可選購

北海道必買手信六花亭士多啤梨朱古力



食完晚餐,已經舖好床舖

窗外景色滿是白雪

早餐,好好味的日式蕃茄








酒店大堂


  

酒店外有小型雪雕







6 則留言:

  1. 六花亭士多啤梨朱古力好味呀~~個花花兜唔捨得掉
    酒店都好多野賣,可以散錢
    自助餐算多野食
    我未試過大場浸,好害羞害羞害羞...............

    回覆刪除
    回覆
    1. 無乜錢用,只有在入住的酒店買手信呀,在大浴場我去的時段,多數是晚飯前及早餐前,個時多數無乜人,有時只有十多二十人,有時又會只得一,兩個人在池,又無同行友人,咁就吾怕啦﹗

      刪除
  2. 係白雪之中浸溫泉一定好定~
    不過其實我都未浸過...

    回覆刪除
    回覆
    1. 加上白雪景色,簡直正到不得了,重有一間溫泉酒店個池重正,個池在頂樓全露天,對住個天浸溫泉,又望到雪山﹗

      刪除
  3. 其實俾我都會好怕羞~唔敢浸~~今次你跨出左一大步啦~~~~
    自助餐妤多野食喎~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前一直接受吾到架,去到都吾浸,試過真係一試難忘﹗

      刪除