2010年12月16日星期四

苦口良藥

感冒已經兩個星期有多,睇了好幾次西醫,每次食左藥都感到好疲倦,整個人都進入飄飄浮浮,還是選擇睇中醫,我最怕飲苦茶,希望飲多幾次會快點好番啦



25 則留言:

  1. 最怕飲中藥...
    [版主回覆12/16/2010 10:08:00]我都好怕架,所以我好少睇醫,見睇左咁多次西醫都未好得晒,唯有改睇中醫,飲完重要食好多山渣餅解苦

    回覆刪除
  2. 你為了寫blog攪到成點都唔訓又點會好呢~
    我最近都感冒完又感冒 , 現在開始好返d喇~你多加休息吧~
    你今年影了燈飾未呀?
    [版主回覆12/16/2010 13:03:00]嘻嘻,我SET左一點鐘出 ,我在12點半已經瞓左啦,都吾知點解啲感冒箘咁勁,咁耐都好得番,大家要多加保重,我未去影燈飾,聽聞今年麻麻地靚。

    回覆刪除
  3. 妳重未好番呀?要多些休息,快啲好番,迎接聖誕大派對呀!
    [版主回覆12/16/2010 13:37:00]以為好番,點之又喉嚨發炎,再去睇醫生原來是感冒未清,食左西藥好左好多,但我又覺得有點.... 睇吓中醫又可吾可以幫到我,多謝關心呀

    回覆刪除
  4. 保重呀!苦口良藥, 要飲呀))))) 今日仲咁凍, 要小心呀~
    [版主回覆12/16/2010 15:04:00]係公司都好凍呀 已經著多件衫,多謝關心

    回覆刪除
  5.  
    如果飲幾次中藥都唔好, 你要睇番西醫呀! 中醫係好得好慢架!
    [版主回覆12/16/2010 23:04:00]我都預左睇幾次睇吓好番幾多成,可能都要睇多次西醫包底,多謝惠惠關心

    回覆刪除
  6. 平時戒下口,唔好食肥膩和煎炸野,同埋多d飲水,咁就會快d好架啦!
    [版主回覆12/16/2010 23:06:00]知到啦我要忍口快啲好,多謝阿威哥關心,吾記問你過兩日你係吾係要去從化睇紅葉?會好凍要多帶多件衫

    回覆刪除
  7. 由於報名人數太少,所以去唔成啦!我諗住遲d住去韶關睇紅梅!
    [版主回覆12/16/2010 23:17:00]紅梅 係吾係梅花

    回覆刪除
  8. 係呀!係紅梅花!
    梅花主要分為 "紅梅花" 和 "白梅花" 兩種,係從化可以看見白梅花,而紅梅花則要去韶關睇!
    [版主回覆12/16/2010 23:27:00]聖誕個幾日,我會去從化影梅花。

    回覆刪除
  9. 宜家d菌咁強勁,你要聽話食晒d藥呀,明天好凍要着多件衫,快d好番過聖誕呀!
     
     
     
    [版主回覆12/16/2010 23:53:00]都吾知啲菌咁勁,睇幾次都吾好,今日著吾夠衫好凍 ,明天要用頸巾及要著多件衫打底,重要加多件羽絨,應該會溫暖,多謝晴晴關心

    回覆刪除
  10. 兩個星期 ... 應該差不多尾聲,好快好架啦
    [版主回覆12/17/2010 23:30:00]希望快些好番,多謝關心

    回覆刪除
  11. 乖啦! 飲完就好架啦!bonbon )))))保重身體呀!!!!!!!!
    [版主回覆12/17/2010 23:33:00]今天冷得我騰騰震,已經頸巾加羽絨仍然好凍,叻叻我好乖架,實會準時飲藥,我要快啲好番

    回覆刪除
  12. 食粒嘉應子送....我好中意食嘉應子 !!!
    [版主回覆12/17/2010 23:36:00]今晚又要見中醫師,平時用山渣餅,今次轉轉口味嘉應子

    回覆刪除
  13. 我都感冒左成2個禮拜先好, 聲都沙哂, 不過無睇中, 只睇西!! 用山渣餅送啦, 好飲d
    [版主回覆12/17/2010 23:40:00]最近真係好多人感冒,我睇左幾左幾次西醫,好番又再病,加上體質吾好要睇中醫調理,你都要保重呀

    回覆刪除
  14. 我都比老友傳染了感冒呀!...佢反而話係我先傳給他...之後佢傳番比我喎...(兩個禮拜內...感冒傳來傳去...搞到好曖昧添...嘻嘻!...)
    [版主回覆12/17/2010 23:42:00]聽你咁講又好似幾曖昧 我公司只得三個人都全部病了,只有我咁耐都好番呀

    回覆刪除
  15. 我都係
    [版主回覆12/17/2010 23:43:00]MARY 姐你都要保重呀

    回覆刪除
  16. 睇西醫唔掂 , 轉睇中醫都幾好架 . 祝你早日康復 .
    [版主回覆12/17/2010 23:45:00]幾左幾次西醫都好似好啲又好似未好番晒,想睇中醫睇好佢,多謝關心

    回覆刪除
  17. BonBon,
    近幾年患感冒都要靠中醫搞掂,不知是否和年紀大了有關。Take care呀!
    Ksze
    [版主回覆12/18/2010 10:17:00]Ksze,
    這幾年好容易感冒,每年都起碼有一次要睇好耐醫生,希望中醫可以幫到我,多謝關心
    BON BON

    回覆刪除
  18. 有冇出一身汗呢
    [版主回覆12/18/2010 09:43:00]小威威失踪咁耐無出現,要答左你先 你幾時出東平洲相片?飲左藥都無出過汗 不過我覺得好左啲﹗

    回覆刪除
  19. 東平州....哈哈
    [版主回覆12/18/2010 10:57:00]我緊係知啦,係影會活動見到你同T師兄張相,重有呀同你一齊張相內有位企前面粉紅色衫姐姐,你識吾識佢是我朋友呀。

    回覆刪除
  20. Take care
    [版主回覆12/18/2010 11:04:00]我會啦,多謝你到來探我呀

    回覆刪除
  21. 祝早日康復!
    [版主回覆12/18/2010 21:03:00]飲左幾次藥已有好轉,多謝SAM SIR關心

    回覆刪除
  22. Bon Bon,今日好番未呀?
    [版主回覆12/18/2010 21:05:00]YY,飲左幾次藥已好有好轉,無食西藥咁辛苦,不過好得會比較慢,多謝關心

    回覆刪除
  23. 天氣忽冷忽熱,注意保重身體,多休息一下.祝早日康復.
    [版主回覆12/18/2010 22:31:00]多謝關心。

    回覆刪除
  24. 放緊假囉.....家陣嚮屋企發緊MO....
    多謝崩崩..... ....快啲好返再影日落呀!....日落聖手!
    [版主回覆12/20/2010 14:04:00]放緊假又開住電腦發mo 最近無去影相好耐,假期留在家攪相,早前去南雄的相要在聖誕前出,日落聖手係香港暫時無時間影 ,不過我係南雄都有影左,重好大個咸蛋王添,過一日有得睇。

    回覆刪除
  25. 好番了嗎?我也感冒了一個禮拜,同你一樣飲了很多杯苦茶,現在的感冒清底需時呢 .....
    [版主回覆12/23/2010 13:31:00]未好番重要再睇,最近好多人都感冒,大家都要保重,多謝EE關心

    回覆刪除