2016年7月29日星期五

愛在深秋 - 仙台駅、Richmond Hotel Premier Sendai Ekimae 、利久牛舌

2015年10月28-29日
離開鳴子峽回到仙台已經是四點半已天黑,
在東北咁多日,全都是人煙渺小的鄉鎮,
就算是秋田市亦沒有人迫人車多,
回到仙台好像回到大城市一樣,人多車又多,
連仙台駅亦都好多人,今晚入住
Richmond Hotel Premier Sendai Ekimae 
(里士滿酒店普利米爾仙台站前),
酒店距離仙台駅約3分鐘路程,
這家2014年榮獲由Tripadvisor頒發優秀獎,
酒店員工服務態度非常之親切,
酒店只供應西式早餐,好吃,房間用上柔和微暗的燈光,
非常之舒適,女仕入住還可以選取小禮物如面膜等等。

仙台駅日與夜

小芥子產品無處不在,在古川駅

古川駅有清楚指示


日落時份在古川駅等新幹線回仙台,車程只要十五鐘
回仙台此班車乘客不多,但行李架上好多行李及手信
仙台是大站,站內有大量手信店,在地庫還有超市及無數餐廳



仙台駅周邊全是五光十色的百貨商廈


仙台駅地庫內有超市,有好多當地特式食物及生果
當然要去snoopy shop朝聖


酒店大堂

房間舒適
房間外望大街
酒店步行約兩,三分鐘就到步行街

酒店大堂有勉費飲品供應


晚餐利久牛舌總店,店員知到我們是中國人,就找來一位會說普通話的越南藉侍應,點之個位人兄啲普通話重爛過我,我真係吾知佢講乜,原來佢好多好多年前在中國打工,之後就回越南,我問佢餐牌上的食物有何分別,點之佢吾識又要問人,原來佢是新入職,真係乜都吾清楚,攪左一輪送上食物好失望,牛舌只是微暖,一點都吾好食


剛山巨鋒提子幾好食
早上街道非常之清靜
日出只少少紅雲




早餐廳不大


非常之好味的小岩井鮮奶
早餐只供應西式麵包及沙律及果汁,款式不多但好吃

仙台駅


朋友好喜歡這款公仔產品,我夾公仔好水皮,只好回到東京幫她買




仙台駅周邊街道的木樹已經變成紅黃色



酒店行出去就是JR仙石線出入口



仙台站前Richmond飯店
Richmond Hotel Premier Sendai Ekimae
宮城縣仙台市 2-1-1 Chuo, Aoba-ku 5/F.,Sendai Toho Building
Room 18m2
JPY 14,000 (HKD900)

14 則留言:

  1. 我在大阪食既牛吞又係唔好食,咸到死,之前好食既搵唔翻.

    回覆刪除
    回覆
    1. 仙台牛舌好出名架,又個個都推介利久總店,早點係咁我就求奇去間多日本人去的店啦,話晒正宗呀,做遊客生意都係得個名﹗

      刪除
  2. 仙台站竟然有Snoopy Town!知道上次就去行吓啦^^
    我喺仙台食牛舌嗰間叫喜助,獨沽一款牛舌,坐低一定係食哩樣,味道唔錯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 正確來講是仙台駅連住側邊的一個商場,行過去一分鐘左右,上埋樓都不用三分鐘,間店都幾大間好多嘢睇,等我記住是喜助,下次去仙台要試試,多謝介紹﹗

      刪除
  3. 未去過仙台,有機會都想去吓!
    舌店的越南藉侍應啲普通話重爛過你,吾知佢講乜....又真係幾搞笑喎!!:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 去東北多數出入都經仙台,下篇我會介松島海岸,幾攪笑,其實是好谷住度氣,個個都推介利久,點之點實際吾好食﹗

      刪除
  4. 利久太多中國遊客墮落了嗎?
    2013年利久同伊達我都有食~利久食極厚芯(你果個的2.5倍厚度)~
    果次堅好食~而且是剛燒好新鮮上碟

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得奇怪點解晚飯時間吾使等位,之後我坐低,一路都無乜人入來,可想水準必定有點問題,熱辣辣剛燒好緊係好食啦,我叫左無耐就送上來,可想而知是快餐形式,加上食物只是微暖,一點都不好吃﹗

      刪除
  5. 酒店真係唔錯喎~~~我覺得幾舒服~~~
    呢間牛舌我有係東京食過~當時幾好味~唔熱真係會嬲嬲既~
    仙台駅真係好大!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 總之下次我吾會去利久食牛舌,仙台駅好太架,淨係地庫下已經有好多好多食市﹗

      刪除
  6. 回覆
    1. Richmond是連鎖商務酒店,好多地方都有,好多都好近車站﹗

      刪除
  7. 我剛好相反,食過仙台的利久好好食,但伊達就超咸,咸到食唔落
    浣熊公仔我都超喜歡㗎,每次去旅行都要經ㄧ經東京去放血

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實每間牛舌店的質量都控制不好,才會有這個情況出現,浣熊這個卡通,近年在日本已少了專門店,真是有點難搵﹗

      刪除